.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رضایی: بایدبه جان،مال وآبروی مردم بها داد
همزمان با سالروز شهادت حضرت رقیه (س)، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در سفر به شهرستان ارومیه از مرکز درمانی بیماران سرطانی بازدید و با حادثه دیدگان روستای شین آباد دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز پس از حضور در گلزار شهدای ارومیه و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان از مرکز حمایت از بیماران سرطانی ارومیه بازدید کرد.

محسن رضایی در جمع هیأت امنای این مرکز اظهار داشت: تأمین داروی مورد نیاز و پیگیری ماده ۱۷۷ در بحث خارجی و داخلی و معافیت مالیاتی خیرینی که به بیماران این نوع مراکز درمانی کمک می‌کنند؛ از جمله اولویت‌های نیازمند پیگیری است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تلاش و خدمت به بیماران سرطانی و کودکان بی‌سرپرست تحت درمان این مرکز را یک حرکت جهادی در امتداد راه شهدا برشمرد و اشاره کرد: این حرکت جهادی مانند حرکت شهدایی است که برای بازگرداندن آوارگان جنگی به سرزمین‌های خود به نبرد پرداختند.

دکتر رضایی با اشاره به وضعیت تحریم‌های ظالمانه کشورهای غربی علیه ملت ایران اظهار امیدواری کرد با تدابیر لازم، مشکلات دارویی به زودی حل شود تا داروی مورد نیاز بیماران سرطانی تأمین گردد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین با حضور در محل بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه به عیادت از حادثه دیدگان واقعه دلخراش آتش سوزی در مدرسه دخترانه در شین آباد پیرانشهر پرداخت و از مدیران و پرسنل بیمارستان برای بررسی و بهبود حادثه دیدگان پیرانشهر تشکر و قدردانی کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از بیش از ده نفر حادثه دیدگان دلجویی و به مدیران بیمارستان تأکید کرد که پس از بازگشت حادثه دیدگان به خانه‌های خود، همچنان پیگیر وضعیت آنان باشند.

دکتر محسن رضایی با تأکید بر سرعت عمل خوب و مناسب بیمارستان امام خمینی در واقعه پیرانشهر تأکید کرد: جان و مال و آبروی مردم باید حفظ و به آن اهمیت داده شود.

وی اظهار امیدواری کرد، همه کودکان و بانوان ایرانی همیشه در سلامت باشند و هیچگاه حادثه‌ای برای آن‌ها اتفاق نیفتاد.
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.